Till startsidan      
   
 
 
         
         
 
 
 

 

 
 
 
Viktigt: Vid felanmälan uppge alltid kund nr.
Innan ni ringer och felanmäler erat kassasystem var vänlig kontrollera följande:

Har ni ström till kassan/printrarna?
Finns det papper i printrarna?
Står operationsnyckeln i rätt läge?
Sitter rätt servitör nyckel i (eller har ni loggat in med rätt servitör nyckel)?
Är alla kablar anslutna?

Testa alltid med att stänga av strömmen i 5 min och sedan sätta på strömmen igen.
Det är absolut förbjudet att koppla in annan utrustning såsom kaffebryggare, kompressorer, ismaskiner och dylikt till samma eluttag som kassasystemet använder. Om detta sker gäller inte garanti eller serv.avtal.
 
   
   
   
   
   
   
   
   
Autocall AB
Väsbyholmsvägen 33
644 36 Torshälla
016-34 36 00
autocall@swipnet.se
   
   
   
   
 
  Kontaktinformation | Copyright © 2002 Autocall AB